Тема, над якою працюю
Співпраця ДНЗ ( ясла- садок) № 9 «Пролісок» з Нетішинським центром комплексної реабілітації дітей з інвалідністю
Перспективний
план заходів
ДНЗ (ясла- садок) № 9 «Пролісок»
та Нетішинського ЦКРДІ
№ з/п
|
Зміст
роботи
|
Мета
|
Співпраця
з педагогами
|
||
1.
|
Офіційний вісник
«Ознайомлення педагогів з угодою
про співпрацю
|
Надати інформаційну допомогу педагогам днз щодо взаємодії з
дітьми з ООП
|
2.
|
Тренінг - знайомство
«У співпраці- результат»!
|
Підвищити педагогічну майстерність в роботі з дітьми з
ООП
|
3.
|
Тренінгове
заняття
Успішна інтеграція дитини з особливими освітніми
потребами в освітній простір ДНЗ
|
Сприяти успішній
інтеграції дітей з ООП у ДНЗ
|
4.
|
Ділова гра
«Комунікативна культура педагога - запорука
успіху в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»
|
Поглибити знання педагогів про розвиток
комунікативної культури в роботі з дітьми з ООП
|
5.
|
Інтернет- семінар для
педагогів та батьків дітей з особливими освітніми отребами
«Забезпечення комфортного середовища»
|
Підвищувати професійну компетентність учасників
щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з ООП
|
6.
|
Семінар
з елементами тренінгу «Психолого-
педагогічний супровід дітей з ООП в умовах інклюзиного навчання ДНЗ»
|
Сприяти
соціальній інтеграції дітей з ООП
в освітній простір
ДНЗ
|
7.
|
Воркшоп
«Інтерактивна папка- лепбук»
|
Заохочувати до впровадження сучасного
інтерактивного методу «Лепбук» в освітньому процесі з дітьми з ООП
|
8.
|
Навчальний тренінг
«Лялька як персона: педагогічний підхід для
соціального та психологічного розвитку
дитини»
|
|
9.
|
Інформаційний
дайджест
«Хто такі діти з ООП?»
|
Інформувати педагогів щодо особливостей розвитку
дітей з ООП
|
10.
|
Педагогічний порадник
«Взаємне навчання і дружня підтримка – запорука
успішної соціалізації кожної дитини».
|
Надати консультаційну допомогу вузьким спеціалістам
стосовно навчання дітей з ООП в ДНЗ
|
Співпраця
з батьками та дітьми
|
||
1.
|
Батьківський
порадник
«Психологічна допомога батькам
дітей з особливими освітніми потребами»
|
Активізувати
участь батьків в освітньому процесі ДНЗ на засадах партнерства та
співпраці
|
2.
|
Усний
журнал «Підтримка дітей з ООП»
|
|
3.
|
Тренінг «Психологічне
здоров’я батьків є необхідною умовою здоров’я дітей»
|
Формувати
уміння і навички батьків дітей
з ООП щодо збереження та зміцнення свого психічного здоров’я через оволодіння
способами психічної саморегуляції та активізацію особистісних ресурсів
|
4.
|
Урок доброти та милосердя «Виховуємо
толерантність!»
|
Формувати у дітей почуття доброти,
милосердя до оточуючих, виховувати бажання творити добро, оберігати оточуюче
середовище.
|
5.
|
Памятка
Поради батькам з ООП
|
|
6.
|
Інформаційний
бюлетень
Який вплив на дитину з особливими освітніми потребами може надати
кінетичний пісок?
|
Інформувати батьків про вплив кінетичного піску на
розвиток дітей з ООП
|
7.
|
Папка- пересувка
Ранній дитячий аутизм
|
Розкрити поняття «дитячий аутизм
|
Коментарі
Дописати коментар