Тема, над якою працюю

Співпраця ДНЗ ( ясла- садок)  № 9 «Пролісок» з Нетішинським центром комплексної реабілітації дітей з інвалідністю



Перспективний план заходів   
 ДНЗ (ясла- садок) № 9 «Пролісок» та Нетішинського ЦКРДІ

з/п
Зміст роботи
Мета
Співпраця з педагогами
1.
Офіційний вісник
 «Ознайомлення  педагогів з угодою про співпрацю
Надати інформаційну  допомогу педагогам днз щодо взаємодії з дітьми з ООП
2.
Тренінг - знайомство
«У співпраці- результат»!
Підвищити  педагогічну майстерність в роботі з дітьми з ООП
3.
Тренінгове заняття
Успішна інтеграція дитини з особливими освітніми потребами в освітній простір ДНЗ
Сприяти успішній інтеграції дітей з ООП у ДНЗ
4.
Ділова гра
«Комунікативна культура педагога - запорука успіху в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»
Поглибити знання педагогів про розвиток комунікативної культури в роботі з дітьми з ООП
5.
Інтернет- семінар для педагогів та батьків дітей з особливими освітніми отребами
«Забезпечення комфортного середовища»
Підвищувати професійну компетентність учасників щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з ООП
6.
Семінар з елементами тренінгу «Психолого- педагогічний супровід дітей з ООП в умовах інклюзиного навчання ДНЗ»
Сприяти соціальній  інтеграції дітей з ООП
в освітній простір ДНЗ
7.
Воркшоп
«Інтерактивна папка- лепбук»

Заохочувати до впровадження сучасного інтерактивного методу «Лепбук» в освітньому процесі з дітьми з ООП
8.
Навчальний тренінг
«Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального  та психологічного розвитку дитини»


9.
Інформаційний дайджест
«Хто такі діти з ООП?»
Інформувати педагогів щодо особливостей розвитку дітей з ООП
10.
Педагогічний порадник
«Взаємне навчання і дружня підтримка – запорука успішної соціалізації кожної дитини».
Надати консультаційну допомогу вузьким спеціалістам стосовно навчання дітей з ООП в ДНЗ
Співпраця з батьками та дітьми
1.
Батьківський порадник
«Психологічна допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами»
Активізувати  участь батьків в освітньому процесі ДНЗ на засадах партнерства та співпраці
2.
Усний журнал «Підтримка дітей з ООП»

3.
Тренінг «Психологічне здоров’я батьків є необхідною умовою здоров’я дітей»
Формувати  уміння і навички  батьків дітей з ООП щодо збереження та зміцнення свого психічного здоров’я через оволодіння способами психічної саморегуляції та активізацію особистісних ресурсів
4.

Урок доброти та милосердя «Виховуємо толерантність!»

Формувати у дітей    почуття доброти, милосердя до оточуючих, виховувати бажання творити добро, оберігати оточуюче середовище.
5.
Памятка
Поради батькам з ООП

6.
Інформаційний бюлетень
Який вплив на дитину з особливими освітніми потребами може надати кінетичний пісок?
Інформувати батьків про вплив кінетичного піску на розвиток дітей з ООП
7.
Папка- пересувка
Ранній дитячий аутизм
Розкрити поняття «дитячий аутизм

ЗУСТРІЧ ДНЗ І ЦКРДІ





 МАЙСТЕР-КЛАС ПО ВИГОТОВЛЕННЮ ЛЕПБУКІВ




Коментарі